Το VW Polo ήταν ανέκαθεν το μικρό αδελφάκι του Golf. Ξεκίνησε την παραγωγή του το 1975 ως μια αναβαθμισμένη έκδοση του Audi 50. Ήταν ένα άνετο μικρό αυτοκίνητο που με την πάροδο των χρόνων βγήκε σε πολλές εκδόσεις (Cross Polo, Sedan, Vivo, 2πορτα, 3πορτα, 5θηρα, επαγγελματικά κλπ). Το 2010 παράχθηκε το 11.111.111στο Polo και μέχρι σήμερα οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 14 εκ. αυτοκίνητα. Τον περασμένο Ιούνιο η VW παρουσίασε το 6ης γενιάς Polo στο Βερολίνο.
Το αυτοκίνητο φάνηκε να μεγάλωσε αρκετά και πλησιάζει αρκετά το μεγαλύτερο Golf. Πέρασε οριακά τα 4μέτρα στο μήκος το πλάτος αυξήθηκε 64 χιλιοστά και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 94 χιλιοστά (να αναφέρω ότι το πρώτο Polo ήταν 3,5μ μήκος) Και ενώ τα νούμερα μπορεί να είναι μικρά, η διαφορά στην οδήγηση με το παλιό Polo είναι παραπάνω από αισθητή. Το νέο Polo 6ης γενιάς ξεκίνησε τις πωλήσεις του στο τέλος του 2017 και στα χέρια μας «έπεσε» η έκδοση των Χιλίων κυβικών με τους 95 ίππους.
Εμφάνιση:
Εμφανισιακά έχει μεγάλες διαφορές κυρίως στην μπροστινή μάσκα όπου εύκολα μπορείς να το μπερδέψεις από μακριά με το Golf.
Το πίσω μέρος μοιάζει με τον παλιότερο μοντέλο πολύ αλλά είναι σαν να το τράβηξες λίγο στις άκρες για να μεγαλώσει. Το πορτοκαλο-κεραμιδί χρώμα είναι μια πολύ καλή επιλογή στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν είναι τυχαίο που επιλέχθηκε και στην παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου. Εσωτερικά η γνωστή ποιότητα της VW με σύγχρονη κεντρική κονσόλα και το ηχοσύστημα “Composition Media” με οθόνη αφής 8’’ (διαθέτει Bluetooth και usb θήρες) . Τα όργανα στην “φτηνή” έκδοση είναι τα κλασικά αναλογικά. Ενώ οι ακριβότερες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με Ψηφιακό και Διαδραστικό Πίνακα Οργάνων Active Info Display.
Στην κεντρική κονσόλα |
Εντυπωσιακούς χρωματισμούς στην έκδοση Beats | Αναλογικά όργανα και χειριστήρια στο τιμόνι |
θήρες USB | Η κεντρική κονσόλα |
Οδήγηση:
Όπως αναφέραμε νωρίτερα οι μικρές αυξήσεις στις διαστάσεις του Polo βελτίωσαν αισθητά την ποιότητα κύλισης καθώς την στιβαρότητα στις εναλλαγές του τιμονιού. Δεν είναι μόνο η εμφάνιση που πλησίασε όσο ποτέ το μεγαλύτερο Golf αλλά και η συμπεριφορά. Η σβελτάδα του TSI κινητήρα από τα 999 κυβικά του ήταν αναμενόμενη με τους 95 ίππους που κινεί ένα αυτοκίνητο με βάρος στα 1100 κιλά. Χρειάζεται 10,8 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα αλλά ο κινητήρας ανεβάζει με άνεση τα χιλιόμετρα στο κοντέρ μέχρι την τελική του που είναι 185 χιλιόμετρα. Στον επαρχιακό δρόμο είναι πολύ ευχάριστο και ευέλικτο. Σίγουρα η έκδοση με τα 115 άλογα θα ήταν ιδανική. Το κιβώτιο είναι ένα μηχανικό 5τάχυτο, αλλά πάντα ότι αφορά VW στον υποψήφιο αγοραστή προτείνω ανεπιφύλακτα το 7τάχυτο DSG. Η κατανάλωση στην δοκιμή μας ήταν λίγο πάνω από τα 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα και αυτό γιατί λόγο της δοκιμής το πιέσαμε παραπάνω. Το εργοστάσιο ανακοινώνει 4,4 λίτρα μέση κατανάλωση που είναι εφικτό.
Κινητήρες:
Η VW διαθέτει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων και φυσικά το Polo εφοδιάζετε με αρκετούς από αυτούς σε διάφορες εκδόσεις. Στον βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου υπάρχουν εκδόσεις με 75, 95, 115 ίππους ενώ υπάρχει άλλη μια έκδοση με βενζίνη και υγραέριο 90 ίππων. Στους πετρελαιοκινητήρες υπάρχει η έκδοση Diesel των 1600ίων κυβικών με 80 και 95 ίππους. Αναμένονται οι κινητήρες 1.5 TSI “EVO” με τους 150 ίππους και η 2λιτρη GTI με τους 200 ίππους.
Τα 180 έρχονται εντυπωσιακά εύκολα αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται μόνο για κινητήρα 1000ίων κυβικών | το ηχοσύστημα “Composition Media” με οθόνη αφής 8’’ |
Τιμές:
Το Polo ξεκινάει με την έκδοση Trendline 1000ίων κυβικών με 75 ίππους στην τιμή 13.400 ευρώ. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας στοιχίζει λίγο πάνω από τις 14.000 ευρώ. Ενώ ακριβότερη αλλά πολύ εντυπωσιακή έκδοση με όμορφους χρωματικούς συνδυασμούς είναι η έκδοση Beats με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και 95 ίππους που στοιχίζει 17.000. Τέλος η έκδοση των 115 ίππων είναι κατά 450 ευρώ ακριβότερη (17.450). Αναμένεται η έκδοση Sedan με ονομασία “Virtus”.Εντυπωσιακό είναι επίσης ότι είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο αφού διαίθεται σε 14 χρώματα και 17 χρώματα ταμπλό. Ο κατάλογος του προαιρετικού εξοπλισμού είναι τεράστιος, οπότε και η τιμή θα ανέβει ανάλογα.
Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται μεγαλώνοντας τον αποθηκευτικό χώρο |
Μεγαλύτεροι χώροι και στο εσωτερικό σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση |
Το Polo δεν είναι τυχαία Best seller. Η 6η έκδοση είναι εδώ για να το επιβεβαιώσει και να συνεχίσει την μακρά ιστορία του. Σίγουρα η πιο ώριμη έκδοση που έχει βγει καθώς θέλει να αποδείξει ότι δεν είναι πλέον ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, αλλά ένα all around αυτοκίνητο, ευκολοδήγητο, πιο άνετοι χώροι σε σχέση με τον προκάτοχο και φυσικά καλύτερη οδική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο της δοκιμής με τιμή στα 14.000 ευρώ είναι μια πολύ καλή επιλογή.
George
Sorry no comment yet.