Πριν μερικά χρόνια, ο Valentino πήγε να ζητήσει συγνώμη από τον Casey Stoner, όταν από υπερβολική αυτοπεποίθηση προσπάθησε να τον περάσει στην βρεγμένη Jerez, με αποτέλεσμα να πέσουν και οι δύο. Ο Casey τότε του απάντησε με την ιστορική φράση “your ambition outweight your talent” αφήνοντας τον Ιταλό άναυδο από απορία.
Λίγο πριν τον τερματισμό
Για άλλη μια φορά, το πάθος του Valentino για την νίκη και ο αξιοθαύμαστος αγωνιστικός εγωισμός του που τον ωθεί στην κορυφή όλα αυτά τα χρόνια, τον έσπρωξε στην πτώση στον τελευταίο γύρο μερικές μόνο στροφές πριν τον τερματισμό. Ακολουθούσε και προσπαθούσε να ξαναπεράσει τον Maverick Vinales ο οποίος ήταν πρώτος με τρομερά γρήγορο ρυθμό για όλο το δεύτερο μισό του αγώνα. “Σήμερα, μπορούσα να μυρίσω την νίκη” δήλωνε απογοητευμένος στο τέλος ο Valentino. Δυστυχώς για αυτόν, ο Vinales είναι η τέταρτη γενιά νέων αναβατών που τον θαύμασε τόσο, που αποφάσισε να γίνει καλύτερος από το ίνδαλμα του. Κι ενώ ο Valentino ήταν σίγουρος ότι μπορούσε να πάει ακόμα πιο γρήγορα και να τον περάσει, ο Vinales έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευταίο γύρο. Για την ακρίβεια, ο γύρος του ήταν ουσιαστικά τέλειος, αφού ο χρόνος του ήταν το 99,9% του θεωρητικά ταχύτερου γύρου που προέκυψε από το το άθροισμα των χρόνων των επιμέρους τμημάτων της πίστας!
Ο αγώνας φάνηκε να εξελίσσεται από την αρχή σε μια άνετη επικράτηση των Yamaha, αφού η καινούρια άσφαλτος ανέδειξε όλα τα πλεονεκτήματα τους με την μόνη παραφωνία(;) ότι ο Johan Zarco έχει βαλθεί να μας τρελάνει φέτος, αφού οδήγησε τον αγώνα για τους 6 πρώτους γύρους και έπειτα ακολούθησε τον απορημένο Vinales στον εξωφρενικό του ρυθμό, με την δορυφορική Yamaha του 2016. Έτσι πήρε το πρώτο του βάθρο στην μεγάλη κατηγορία, μέσα στην πατρίδα του, τερματίζοντας δεύτερος. Τρίτος τερμάτισε ο Dani Pedrosa (Honda) με πολύ καλό αγώνα ξεκινώντας από τη 13η θέση, οδηγώντας συγκεντρωμένα, σε αντίθεση με τον Marq Marquez που έπεσε και δεν τερμάτισε όταν ο ρυθμός του αγώνα ανέβηκε από τις Yamaha και προσπάθησε να μην χάσει την επαφή.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η πτώση του Marquez, έγινε στο ίδιο ακριβώς σημείο που έπεσε ο Jack Miller στα δοκιμαστικά, τρομάζοντας μας όλους αφού η μοτοσικλέτα του κλείδωσε το μπροστινό με περιίπου 300Km/h και χτύπησε ανεξέλεγκτη στα προστατευτικά. Ούτε ο ίδιος ο Miller δεν μπορούσε να πιστέψει πως γλύτωσε από μία τέτοια πτώση που θα μπορούσε να του έχει στοιχίσει τη ζωή, μόνο με μερικές μελανιές.
Η εργοστασιακές Ducati για άλλη μια φορά φάνηκαν εντελώς εκτός συναγωνισμού ενώ η πραγματικότητα των αριθμών είναι ότι παρόλο που τερμάτισαν αξιοπρεπώς στην 4η ο Dovi και στην 6η ο Lorenzo και μάλιστα με πολύ σταθερό γυρολόγιο, είναι αρκετά μακριά για να διεκδικήσουν κάποιες από τις θέσεις του βάθρου. Μέτρια και η Suzuki η οποία βρίσκεται στις ίδιες θέσεις με τις Aprilia και τις KTM κάπου στο τέλος της 10αδας.
Η αρχή του πρωταθλήματος είναι συναρπαστική και ανατρεπτική, ενώ φαίνεται ότι η συνέχεια θα είναι εξίσου ενδιαφέρουσα.
Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα, την κατάταξη του αγώνα και τη βαθμολογία του πρωταθλήματος.
* Πηγές MotoGP.com / motomatters.com
Michalis
Εγωισμό έχουν όλοι όσοι αγωνίζονται για το Πρωτάθλημα. Είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του Πρωταθλητή , τι να κάνουμε ..!! ¨Όποιος και να είναι αυτός , σε όποιο άθλημα και να κοιτάξουμε !!