Menu

MotoGP Argentina: Nemesis!

Ο Cal Crutchlow σίγουρα θα συνεχίσει να είναι θυμωμένος για πολύ καιρό, αφού μετά από ένα φανταστικό αγώνα με τους Zarco(2ος)Rins(3ος)  και Miller(4ος), ενώ έδειξε ωριμότητα, αγωνιστικότητα και αποφασιστικότητα για να κερδίσει και να βρεθεί πρώτος στην κατάταξη του πρωταθλήματος…κανείς δεν θα το θυμάται!

Οι πρωταγωνιστές που του έκλεψαν άκομψα τη δόξα, γνωστοί από την Sepang το 2015: Rossi και Marquez. Τότε ήταν οι κατηγορίες του Rossi πριν τον αγώνα και η “κλωτσιά” του εναντίον του Marquez στον αγώνα. Τώρα, την υποβόσκουσα έχθρα αναβίωσε η πτώση του Rossi  στον φετινό αγώνα εξαιτίας της επικίνδυνης οδήγησης του Marquez στον φετινό γύρο της Αργεντινής.

Το δράμα ξεκίνησε λίγο πριν την εκκίνηση. Η βρεγμένη πίστα φάνηκε να στεγνώνει γρήγορα και 23 από τους 24 αναβάτες έτρεξαν πριν τον γύρο προθέρμανσης να αλλάξουν μοτοσικλέτα. Έτσι, έμεινε μόνος στην pole position ο Miller να περιμένει, αφού ήταν ο μοναδικός που είχε ρισκάρει με σλικ λάστιχα. Ο κανονισμός ορίζει ότι όποιος αναβάτης εγκαταλείψει την θέση του στη γραμμή εκκίνησης για να αλλάξει μοτοσικλέτα πριν τον γύρο προθέρμανσης, ξεκινά τον αγώνα από την έξοδο των πιτς. Κι εδώ μπερδεύουν όλα. Πώς ξεκινούν 23 αναβάτες από τη γραμμή των  πιτς αφού δεν υπάρχει αρκετός χώρος; Η αγωνοδίκες αποφασίζουν να καθυστερήσουν την εκκίνηση και “επινοούν” μία νέα παράγραφο στον κανονισμό: ξεκινούν όλοι από τη γραμμή εκκίνησης για λόγους ασφαλείας, αλλά πέντε σειρές πιο πίσω διατηρώντας την κατάταξη που είχαν. Μάλλον δίκαιο για όλους, ίσως όμως λιγότερο δίκαιο για τον Miller που δεν ευνοήθηκε τόσο.

Ξανά γύρος προθέρμανσης και έτοιμοι για εκκίνηση; Το νέο σενάριο περιλαμβάνει σβήσιμο της Honda του Marquez, επιτυχή προσπάθεια για επανεκκίνηση του κινητήρα της, μια τεράστια απορία για το τι γίνεται από όλους και…επιτέλους πράσινο φως!

Τη συνέχεια του αγώνα σίγουρα θα τη θυμόμαστε και θα την ξαναβλέπουμε πολλά χρόνια μετά. O Marquez είναι τόσο πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους αναβάτες που πρακτικά δεν τους υπολογίζει. Τελικά κάνει ότι μπορεί για να καταστρέψει ένα αγώνα που ήταν ξεκάθαρα δικός του. Τα προσπεράσματα του είναι τουλάχιστον αντιαθλητικά, δέχεται τη μια ποινή μετά την άλλη, τερματίζει 5ος αλλά η ποινή των 30 δευτερολέπτων που δέχεται τον κατατάσσει οριστικά 18ο εκτός βαθμών.

Το συμβάν όμως με τον Rossi, όταν στη προσπέραση του τον σπρώχνει εκτός πίστας με αποτέλεσμα να πέσει, είναι πολύ πιθανό ότι θα είναι το μόνιμο θέμα συζήτησης για πάρα πολύ καιρό. Ο Rossi θυμωμένος, χολωμένος από την αδυναμία του να ανταγωνιστεί τον Marquez, κρύβεται όταν τον βλέπει να πλησιάζει μετά τον αγώνα για να του ζητήσει συγνώμη! Δικαιολογημένα αυτή τη φορά, εξαπολύει μια λεκτική επίθεση στην ξεχωριστή συνέντευξη τύπου, για την ασέβεια του Márquez προς τους άλλους αναβάτες υποστήριξε μάλιστα ότι στοχεύει πάντα να τους ρίξει! Υπερβολικός επειδή καταλαβαίνει ότι πλέον το πολυπόθητο 10ο δεν περνάει από το χέρι του; Φυσικά, οι πολυπληθείς οπαδοί του συμφωνούν μαζί του αλλά η πραγματικότητα είναι ότι το επίπεδο των ανταγωνιστών του είναι τέτοιο που το χαμόγελο της αυτοπεποίθησης που  τον συνόδευε σε όλη την καριέρα του, μάλλον ξεθώριασε.

Φαίνεται λοιπόν, ότι οι Honda είναι σαφώς η καλύτερη μοτοσικλέτα για φέτος, η εργοστασιακή Yamaha μοιάζει λίγο χαμένη, ενώ η δορυφορική με τον Zarco διαπρέπει! Οι Ducati ήταν επίσης απογοητευτικές με τον Lorenzo να είναι πλέον με το ένα πόδι στη Suzuki για του χρόνου, αν επιβεβαιωθούν οι φήμες. Λίγο απίθανο, αφού μετά τις τελευταίες εμφανίσεις του Rins μόνο αν γίνει μια «καραμπόλα» με τον Iannone. Ο Dovi δεν μπορούσε να κάνει τίποτε καλύτερο από την 6η θέση αλλά με τεράστια διαφορά από τον πρώτο και ο άτυχος Pedrosa έφυγε με μια πτώση εξαιτίας του Zarco -που δεν τιμωρήθηκε- και ένα κάταγμα στον καρπό. Οι Aprilia και η KTM κάνουν σταθερά βήματα προόδου αλλά ο στόχος είναι η ακόμα 10αδα.

Οι προσδοκίες που έχουμε από τους δυο πρώτους αγώνες, για ένα ακόμα πιο συναρπαστικό και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, μάλλον θα ξεπεραστούν.

*Η τελική κατάταξη του αγώνα και η βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Photos motogp.com