Κείμενο: Γιώργος Λιόκαλος KTM Adventure 1190Ένα όμορφο απόγευμα λαμβάνω ένα e-mail που αφορούσε Test Drive της ΚΤΜ για το νέο KTM Adventure 1190. Αν και δέχομαι αρκετά τέτοια mail, συνήθως λαμβάνουν μέρος στην Αθήνα ή ακόμα πιο μακριά. Εντυπωσιάστηκα όταν είδα Ρέθυμνο. Orange Day στην πόλη μου 27/3/2013 στο κατάστημα “Xekalos Moto” (Γιώργος & Άγγελος Ξέκαλος- Μάχης Κρήτης 97-τηλ.28310-35203). Από βραδύς έχω κάνει τα απαραίτητα τηλέφωνα για να πάρω μια μοτοσυκλέτα και να την δοκιμάσω. Το επόμενο πρωινό βρίσκομαι στο εν λόγο κατάστημα και χαλβαδιάζω τις μοτοσυκλέτες που ήταν έτοιμες για δοκιμή. 5 KTM ADVENTURE 1190 και άλλα 2 της έκδοσης “R”, συν μια γκάμα από «Δούκες» (Duke 200, 690,990). Μετά από μια ολιγόλεπτη ενημέρωση από τους υπεύθυνους της ΚΤΜ για το νέο μοντέλο (1190) , ο καθένας έπαιρνε μια μοτοσυκλέτα. Η δοκιμή είχε χαρακτήρα “tour” με κατεύθυνση το χωριό Πρασσές και πίσω. Το γκρούπ ηγείται ο δημοσιογράφος και αγωνιζόμενος Χρήστος Πατεράκης. Η διαδρομή είναι ιδανική για αυτού του τύπου μοτοσυκλέτες και αν και το χαρήκαμε δεόντως, δεν επιτρεπόταν οι αλλαγές σε ρυθμίσεις και η απενεργοποίηση του Traction control. Οπότε μετά από συνεννόηση με τους υπευθύνους, πήρα μια μοτοσυκλέτα και …. έφυγα.
|
|
|
|
Στο κατάστημα “Xekalos Moto” παραταγμένες οι μοτοσυκλέτες έτοιμες για δοκιμή |
|
|
|
Η έκδοση “R” |
Τα χειριστήρια που αλλάζεις όλες τις ρυθμίσεις (προγράμματα, Traction control κλπ) |
Λίγα λόγια για την KTM Adventure 1190
|
|
|
|
Η Έκδοση “R” φτιάχτηκε με έμφαση τις χωμάτινες διαδρομές |
|
|
|
Το Γκρούπ καθοδόν |
|
Απενεργοποιώντας το Traction Control και αλλάζοντας την ρύθμιση από Street σε Sport τα πράγματα αλλάζουν ριζικά, και η μοτοσυκλέτα μεταμορφώνεται. Φαίνεται πως τα μαντρωμένα άλογα βγήκαν να ξεσκάσουν. Στο ολισθηρό οδόστρωμα της πόλης το λαμπάκι του Traction Control σπάνια θα σβήσει και το πίσω λάστιχο αφήνει ίχνη παντού. Σε μια μικρή χωμάτινη διαδρομή δοκιμάσαμε το πρόγραμμα “off Road” που μειώνει την ιπποδύναμη στους 100 ίππους, αλλά λόγο ότι η μοτοσυκλέτα της δοκιμής φορούσε λάστιχα δρόμου, δεν την πιέσαμε πολύ. Εκεί που πραγματικά ξεδιπλώνει τις αρετές της είναι το επαρχιακό οδικό δίκτυο, ιδίως αν το οδόστρωμα έχει καλή πρόσφυση. Στις πρώτες δυο-τρείς ταχύτητες η επιτάχυνση είναι πολύ βίαιη (με τα βοηθήματα εκτός λειτουργίας) και ο μπροστινός τροχός σημαδεύει τον ουρανό. Η εναλλαγές κλίσης είναι υποδειγματικές για τέτοιου όγκου μοτοσυκλέτας και δεν θα τρομάξει τον αναβάτη με κουνήματα και ταλαντώσεις. |
|
|
|
Σε επαρχιακό οδικό δίκτυο η Adventure θα σας αποζημιώσει |
|
|
|
|
|
Έτοιμες… |
Ακολουθώντας το γκρουπ |
|
|
Έξω απο το χωριό Πρασσές |
|
Φρένα:
|
|
|
|
Η ενημέρωση των οδηγών απο τον υπεύθυνο της ΚΤΜ |
Mόνο LED στο πίσω φωτιστικό σώμα |
|
|
|
|
|
|
Πολλές πληροφορίες δίνονται στο μικρή οθόνη υγρών κρυστάλλων |
|
|
|
|
|
|
|
Επιστρέφοντας την μοτοσυκλέτα πίσω μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που με εντυπωσίασε έτσι μοτοσυκλέτα κυρίως λόγο της τεχνολογίας που διαθέτει και φυσικά λειτουργεί άψογα. Αν επέλεγα μια On-Off τέτοιας κλάσης η αγορά μιας KTM Adventure 1190 θα ήταν σίγουρα μονόδρομος. Η τιμή της κοντά στις 16.000 ευρώ είναι άκρως ανταγωνιστική και λογική αν σκεφτεί κανείς την τεχνολογία που διαθέτει. |
|
|
|
Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία ΚΤΜ καθώς και το κατάστημα “Xekalos Moto” για την παραχώρηση της Μοτοσυκλέτας για δοκιμή |
|
|
|
George
Sorry no comment yet.