Menu

EICMA 2023 – Έκθεση Μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο

EICMA 2023

Φωτογραφίες: Γιώργος Λιόκαλος, Αλέκος Πολυχρονάκης, Κώστας Κατικάκης, Μιχάλης Λαγουδάκης, Press kits, Eicma press.

Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2023 ανοίγει τις πύλες του η EICMA. Είναι η σημαντικότερη και μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως. Φιλοξενείται στο εκθεσιακό κέντρο Fierra Milano, που βρίσκεται στο Rho, σχεδιασμένο από τον Massimiliano Fuksas, το οποίο άνοιξε το φθινόπωρο του 2005. Αυτός ο χώρος δημιουργήθηκε για να αντικαταστήσει την παλιά εμπορική έκθεση της πόλης.

 Η φετινή έκθεση ήταν μια τρανταχτή απόδειξη ότι ο κόσμος της μοτοσυκλέτας που ξέραμε αλλάζει. Δεν γνωρίζω αν είναι προς την καλύτερη κατεύθυνση ή απλά μια διαφορετική. Οι Ανατολικές χώρες (Κίνα, Ταιβάν κλπ.) φέτος είχαν μια πολύ έντονη (σε σχέση με παλιότερες εκθέσεις) και η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος σιγά σιγά με αποτέλεσμα να ξεφυτρώνουν δεκάδες καινούργιες εταιρίες με τις δικές τους προτάσεις. Οι σχεδιαστικές αντιγραφές φτάσανε στο σημείο να μην κρατιούνται ούτε τα προσχήματα και το πιο δυσάρεστο είναι η απαξίωση των μεγάλων εταιριών στο θεσμό της έκθεσης καθώς μεγάλη απούσα πάλι η BMW και όχι μόνο. Η ΚΤΜ, Suzuki, Kawasaki, Yamaha και άλλες πολλές εκπροσωπήθηκαν επάξια μεν αλλά από τις εγχώριες αντιπροσωπίες. Στην ένδυση επίσης μεγάλες εταιρίες του χώρου όπως η Ιταλική Dainese επίσης απούσες. Ακόμα και τα γυναικεία μοντέλα φάνηκαν «κουρασμένα» καθώς ένα μεγάλο ποσοστό ασχολιώταν με το κινητό τους. 

Η πρώτη και δεύτερη μέρα της έκθεσης είναι αφιερωμένη σε δημοσιογράφους, φωτογράφους, influencers κλπ καθώς και σε εμπόρους. Και ενώ δεν υπήρχε θεωρητικά κοινό η επισκέπτες ήταν αρκετά αυξημένοι σε σχέση με άλλες χρονιές. Την 2η μέρα δε, η φωτογράφιση έγινε ένα δύσκολο έργο αλλά ξεχωρίσαμε σχεδόν 1000 φωτογραφίες. Απολαύστε το υλικό που έχουμε συγκεντρώσει. Μπορείτε να μας ζητήσετε υλικό που θέλετε για κάποια μοτοσυκλέτα που σας ενδιαφέρει στο info@test-drive.gr 

Το σχέδιο της έκθεσης, μόνο οι 8 (κόκκινες) αίθουσες χρησιμοποιήθηκαν για την φετινή Eicma.

BENELLI

 

BETA

 

BIMOTA

H Bimota είχε στο χώρο της μια καινούργια πρόταση. Την Tera. Η πρώτη ON-OFF μοτοσυκλέτα που βγαίνει απο την γραμμή παραγωγής της θρυλικής Bimota. 1000 Κυβικά 147 ίπποι και 137nm. Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει απο το σύνολο είναι φυσικά το μπροστινό σύστημα που μας πάει χρόνια πίσω στην πρώτη Tesi

 

BMW

Η BMW ήταν για άλλη μια φορά η μεγάλη απούσα από την έκθεση. Και ενώ ο κόσμος περίμενε να δει τα νέα μοντέλα της και κυρίως την νέα GS 1300, δυστυχώς τίποτα, δεν ακολούθησε ούτε κάποιες άλλες εταιρίες που εκπροσωπήθηκαν επάξια από τις τοπικές αντιπροσωπίες. Η μόνη παρηγοριά ήταν κάποιες εταιρίες αξεσουάρ όπως η Wunderlicht, η Touratech κλπ που είχαν προλάβει όχι απλά να προμηθευτούν την νέα GS 1300 αλλά να την “ντύσουν” κιόλας. Το κακό ήταν ότι δεν μπορούσαν να κάτσουν πάνω.