YAMAHA | |
Η Yamaha παρουσίασε διάφορα αδελφάκια όπως συνηθίζεται όταν υπάρχει γενικά απραξία…. Το MT απέκτησε μικρότερο αδελφό στα 125 κυβικά. Το Tenere εμφανίστηκε στα 700 κυβικά. Το καλοπουλημένο Mega Scooter T-MAX ανέβηκε 30 κυβικά. Το Tricity απέκτησε ένα μεγάλο αδελφό στα 300 κυβικά όπως και το Tracer. Στα υπόλοιπα ένα φρεσκάρισμα με μικρό-αλλαγές | |
Για το 2020, το νέο TMAX έχει αναβαθμιστεί σημαντικά όσον αφορά τις επιδόσεις και περιλαμβάνει έναν πιο ισχυρό δικύλινδρο κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού 560 κ.εκ. με νέα ελαφριά έμβολα από σφυρήλατο αλουμίνιο και μπιέλες νέας σχεδίασης. Η αύξηση στον κυβισμό επιτεύχθηκε με την αύξηση της διαμέτρου κατά 2 χιλ., ώστε να φτάσει στα 70 χιλ. Ωστόσο, παρά την αύξηση του κυβισμού κατά 6%, το βάρος των κινούμενων εξαρτημάτων στο νέο κινητήρα αυξήθηκε μόνο κατά 1% | |
YZ 450F | Η Μ1 του Valentino Rossi VR46 |
YARD BULILD 700 κυβικά | |
Tο νέο Tricity 300. Η Yamaha μεταξύ άλλων αναφέρει για το το Tricity:
|
|
Όλα τα μοντέλα της σειράς R είναι εμπνευσμένα από τη YZR-M1 και το ολοκαίνουργιο πλαίσιο της YZF-R1 του 2020 τονίζει τη στενή σύνδεση μεταξύ της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας Yamaha Μ1 MotoGP και των μοντέλων supersport παραγωγής του εργοστασίου. | |
Η νέα MT-125 είναι εξοπλισμένη με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα που διαθέτει μερικές από τις προηγμένες τεχνολογίες που υπάρχουν στην κατηγορία των 125 κ.εκ. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVA) που προέρχεται από την YZF-R125 και το οποίο εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα επιδόσεων στις υψηλές στροφές, ενώ παράλληλα παρέχει άφθονη ροπή στις χαμηλότερες ταχύτητες. | To περίπτερο της Yamaha |
Nikken | Ρετρό χρώματα Yamaha για τις XSR900 και XSR700 του 2020 |
Ρετρό χρώματα Yamaha για τις XSR900 και XSR700 του 2020 | |
Η νέα Tracer 700 είναι εφοδιασμένη με τον εκπληκτικό δικύλινδρο κινητήρα crossplane των 689 κ.εκ. της Yamaha. Αυτό που κάνει τον συγκεκριμένο κινητήρα τόσο επιτυχημένο είναι ο στρόφαλος των 270º που παρέχει ανομοιόμορφη ακολουθία ανάφλεξης, επιτρέποντας στον κινητήρα να παράγει ισχυρή γραμμική ροπή που ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολέςτου αναβάτη. Για το 2020, αυτός ο εξαιρετικός κινητήρας έχει ανανεωθεί με βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου και ανάφλεξης, τροποποιημένη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις εξαγωγής και τροποποιημένο σύστημα εξάτμισης που κάνει αυτόν το εξαιρετικά αξιόπιστο κινητήρα να υπερβαίνει τις προδιαγραφές EU5.Tracer 700 – Βασικάχαρακτηριστικά Νέο μικρόφέρινγκ με επιθετική μπροστινή όψη και διπλούς προβολείς Συναρπαστικός κινητήρας CP2 689 κ.εκ. που καλύπτει τις προδιαγραφές EU5 και αποδίδει άφθονη ροπή Το μικρότερο βάρος στην κατηγορία, με την καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους Ρυθμιζόμενη μπροστινή και πίσωανάρτηση Αεροδυναμικός ανεμοθώρακας, ρυθμιζόμενος με το ένα χέρι Εξαιρετική θέση οδήγησης με άνετη εργονομία Ειδικά μορφοποιημένη σέλα που προσφέρει άνεση στον οδηγό και τονσυνεπιβάτη Ρεζερβουάρ καυσίμου 17 λίτρων για μεγάλη αυτονομία Οθόνη οργάνων LCD με λευκές ενδείξεις Μικράφλας LED, ενσωματωμένα στις προστατευτικές χούφτες |
|
Tenere 700 | |
TRICITY 300 | T-MAX 560 |
Tracer 700 GT | Η οικογένεια των ΜΤ |
Πολλές φορές έχω έρθει σε δίλλημα να ρωτήσω κάποιους τι ακριβώς τραβάνε φωτογραφία. Η εικονιζόμενη της πήρε λίγη ώρα να ξανά βγάλει το χέρι από εκεί. | |
Πατήσετε εδώ για την συνέχεια |
George
[…] … […]