Το νέο Monster ενσωματώνει την αληθινή ουσία της Ducati στην πιο συμπαγή, απαραίτητη αλλά ελαφριά εμφάνιση του. Το όνομα αποκαλύπτει αμέσως την εσωτερική του φύση. Τέρας. Τίποτα άλλο. Η αρχική συνταγή χρονολογείται από το 1993: ένας σπορ κινητήρας αλλά κατάλληλος για χρήση στο δρόμο σε συνδυασμό με ένα πλαίσιο που προέρχεται από Superbike, δηλαδή ό, τι χρειάζεται να δοκιμάσουν οι αναβάτες στο όνομα της καθημερινής απόλαυσης.
Ας σκεφτούμε τον ιταλικό καφέ “ristretto”: μόνο μερικές σταγόνες εγγυώνται μια ακαταμάχητη έκρηξη αρώματος. Γι ‘αυτό το χτύπημα της καρδιάς του νέου Monster είναι ο Testastretta 11°. Ένας δικύλινδρος 4βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας με 111 ίππους.
Το μπροστινό του πλαίσιο, εμπνευσμένο από αυτό του Panigale V4, είναι ένα κοντό πλαίσιο αλουμινίου, προσαρτημένο απευθείας στις κεφαλές του κινητήρα. Είναι ακόμη ελαφρύτερο και συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας σε μόλις 166 κιλά (κενό βάρος). Αντιπροσωπεύει τη σύγχρονη επανερμηνεία της συνταγής που γέννησε το τμήμα των γυμνών μοτοσυκλετων, τώρα ανανεωμένο για να καλύψει τα όνειρα των επόμενων γενεών των οπαδών του Monster.
Το νέο Monster είναι μια γυμνή μοτοσυκλέτα για όλους. Είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για τον πρωτάρη, βελτιώνοντας την οδήγηση μετά από κάθε οδήγηση. Αντιπροσωπεύει περαιτέρω τον τέλειο καθημερινό σύντροφο για τον πιο έμπειρο αναβάτη. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι ελαφριά, εύκολη στη χρήση, αποτελεσματική και γρήγορη. Με άλλα λόγια, μια ακαταμάχητη διασκεδαστική μοτοσυκλέτα.
Σε μια πιο προσεκτική ματιά, το flyline αποκαλύπτει σαφώς τον άμεσο σύνδεσμο με την προηγούμενη γενιά, με το ντεπόζιτο που χαρακτηρίζεται από το αδιαμφισβήτητο σχήμα. Ο προβολέας ενσωματώνει τέλεια μια προσανατολισμένη στο μέλλον αφή, ενώ θυμάται το στρογγυλό σχήμα του προβολέα που έχει προσελκύσει εκατοντάδες χιλιάδες λάτρεις των Monster. Η ουρά έχει βασικές αλλά κυματοειδείς γραμμές και υποστηρίζεται από ένα υποπλαίσιο εμπλουτισμένο από την προηγμένη τεχνολογία GFRP (Glass Fiber Reinforced Polymer), για να είναι ακόμα πιο ελαφριά και ανθεκτική ταυτόχρονα.
Ο υδρόψυκτος 937 κυβικών Testastretta 11 ° που είναι συμβατός με το Euro 5 είναι ένα μοναδικό παράδειγμα σπορ κινητήρα, ενώ παράλληλα είναι αποτελεσματικό ακόμη και σε περιπέτειες στο δρόμο. Ο δικύλινδρος 90 ° V με Desmodromic είναι ένα αποκλειστικό κόσμημα στην κατηγορία του. Σε σύγκριση με το προηγούμενο 821, αυξάνει στην μετατόπιση, την ισχύ, τη ροπή και τη μείωση του βάρους (-2,4 kg), γεγονός που συμβάλλει στη συνολική ελαφρότητα της μοτοσυκλέτας και επίσης προσθέτει βελτιωμένο χειρισμό. Παρέχει τώρα 111 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. με ροπή 9,5 Νμ στις μόλις 6.500 σ.α.λ. Το ολοκαίνουργιο Monster είναι μια μοντέρνα μοτοσυκλέτα, μια εξαιρετική πρώτη επιλογή για νέους αναβάτες. Για αυτόν τον λόγο, είναι επίσης διαθέσιμο στην έκδοση 45,5 ίππων, για να οδηγηθεί από αρχάριους με άδεια οδήγησης Α2.
Για τον δικύλινδρο Testastretta, έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στον καθορισμό της καμπύλης ροπής, ειδικά σε χαμηλές στροφές, που χρησιμοποιούνται κυρίως σε δρόμους με στροφές καθώς και σε αστικές περιοχές. Εξακολουθεί να διατηρείται μια πλούσια αλλά εύκολη διαχείριση ισχύς, χάρη στο ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων – το οποίο εξασφαλίζει ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων – και στο Quick Shifter (εξοπλισμένο ως στάνταρ).
Το νέο Monster γεννήθηκε για να είναι ελαφρύ και συμπαγές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μηχανικοί της Ducati δούλεψαν σκληρά και επικεντρώθηκαν σε κάθε λεπτομέρεια κατά τη φάση του σχεδιασμού. Το πλαίσιο, το οποίο όπως και στο πρώτο Monster είναι εμπνευσμένο από αυτό του Borgo Panigale Superbike, είναι τύπου αλουμινίου Front Frame, όπως αυτό του Panigale V4. Αυτό το στοιχείο είναι 4,5 kg ελαφρύτερο (- 60%) από τα προηγούμενα και τώρα επιτυγχάνει 3 kg ενώ προσφέρει επίσης εξαιρετικές συμπαγείς διαστάσεις. Επιπλέον, οι ζάντες χάνουν 1,7 kg, το ψαλίδι ελαττώνεται κατά 1,6 kg, για να μην αναφέρουμε το πίσω πλαίσιο που πέφτει κατά 1,9 kg. Αυτή η εργασία οδήγησε σε εξοικονόμηση βάρους 18 κιλών σε σύγκριση με το υπάρχον Monster.
Το νέο Monster είναι πιο ελαφρύ αλλά και πιο συμπαγές. Οι πλευρές είναι πολύ στενές και αυτή η συγκεκριμένη επιλογή επιτρέπει στον αναβάτη να βάλει με ασφάλεια τα πόδια του στο έδαφος όταν η μοτοσικλέτα είναι ακινητοποιημένη. Αυτό το αποτέλεσμα επιτεύχθηκε επίσης χάρη στο πραγματικά άνετο κάθισμα, ύψους 820 mm. Ένα κάθισμα χαμηλού ύψους 800 mm διατίθεται επίσης προαιρετικά, ενώ χάρη στο κιτ μείωσης της ανάρτησης είναι δυνατή η πτώση στα 775 mm. Το Monster έχει μεταξόνιο 1.474 mm, ενώ η βελτιωμένη γωνία διεύθυνσης έχει αυξηθεί για να βελτιωθούν οι ελιγμοί σε χαμηλές ταχύτητες και στατικοί ελιγμοί (36 °, + 7 ° σε σύγκριση με την έκδοση 821). Όλα αυτά σημαίνουν μια απαράμιλλη οδηγική απόλαυση, ακόμη και όταν περνάτε καθημερινά από την πόλη.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενο ABS Cornering, Traction Control και Wheelie Control. Επίσης διαθέτει Launch Control, το οποίο εξασφαλίζει γρήγορες εκκινήσεις. Τα ασυνήθιστα χαρακτηριστικά, που προορίζονται συνήθως για μοτοσικλέτες supersport, επιτρέπουν στο Monster να εκφράζει με ασφάλεια την απόδοσή του. Επιπλέον, τα Riding Modes επιτρέπουν την αλλαγή του χαρακτήρα του νέου Monster σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες. Μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα όλα μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού και να τα δείτε στη νέα οθόνη TFT 4.3 ”, με άμεσα αναγνώσιμα γραφικά εμπνευσμένα από αυτό του Panigale V4. Τέλος, ένα μεγάλο στροφόμετρο είναι τοποθετημένο στο κέντρο μαζί με την ένδειξη της επιλεγμένης ταχύτητας.
Το Monster αποκαλύπτει την αυθεντική ουσία του Ducati όσον αφορά την προσαρμογή καθώς και την αισθητική. Γι ‘αυτό, τα κιτ αυτοκόλλητων έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται ως αξεσουάρ. Για τους παθιασμένους που επιθυμούν να σχεδιάσουν το δικό τους Monster, θα είναι επίσης διαθέσιμα βαμμένα πλαστικά κιτ.
Το ολοκαίνουργιο Monster θα προσφέρεται επίσης στην αποκλειστική έκδοση “Plus”, η οποία προσθέτει αεροδυναμικό κάλυμμα παρμπρίζ και σέλας στο βασικό εξοπλισμό.
Ducati Monster
- Χρώματα
o Ducati Κόκκινο με μαύρους τροχούς
o Aviator Grey με κόκκινους τροχούς
o Dark Stealth με μαύρους τροχούς
- Κύρια βασικά χαρακτηριστικά:
o κινητήρας 937 cc Testastretta 11 °
o Euro 5
o Μέγιστη ισχύς 111 ίππων στις 9.250 σ.α.λ.
o Μέγιστη ροπή 9,5 Kgm στις 6.500 σ.α.λ.
o Βάρος (κενό) 166 kg
o Μπροστινό πλαίσιο αλουμινίου
o Πίσω υποπλαίσιο σε GFRP (Ενισχυμένο πολυμερές υαλοβάμβακα)
o Αλουμίνιο
o Νέο σύστημα πλήρους φωτισμού LED με δείκτες τεχνολογίας σάρωσης
o Οθόνη πλήρους TFT 4,3 ιντσών που δείχνει επιλεγμένη ταχύτητα και στάθμη καυσίμου
3 διαφορετικά modes λειτουργίας
o ABS Cornering (3 επίπεδα με λειτουργία «μόνο μπροστά»)
o Ρυθμιζόμενο DTC και DWC (8 επίπεδα)
o Εκκίνηση ελέγχου
o 43 mm ανάποδα πιρούνι
o Ρυθμιζόμενο monoshock
o μπροστινοί δίσκοι φρένων Brembo 320 mm με δαγκάνες M4.32 monobloc, ακτινική αντλία και τακάκια κατασκευασμένα από πυροσυσσωματωμένο υλικό
o Υδραυλικός συμπλέκτης με radial pump
o 820 mm ύψος καθίσματος, 795 mm (προαιρετικό) ή έως 775 mm, με χαμηλωμένο κάθισμα και κιτ ανάρτησης
o DQS πάνω / κάτω
Ducati Monster Plus
- Χρώματα
o Ducati Κόκκινο με μαύρους τροχούς
o Aviator Grey με κόκκινους τροχούς
o Dark Stealth με μαύρους τροχούς
- Κύριος βασικός εξοπλισμός – σύμφωνα με το Monster εκτός από:
o Ζελατίνα
o Κάλυμμα καθίσματος συνοδηγού
Monster | Monster+ | |
ENGINE | ||
TYPE | Testatretta 11°, V2 – 90°, 4 valves per cylinder, desmodromic valvetrain, liquid cooled | Testatretta 11°, V2 – 90°, 4 valves per cylinder, desmodromic valvetrain, liquid cooled |
DISPLACEMENT | 937 cc (57 cu in) | 937 cc (57 cu in) |
BORE X STROKE | 94 mm x 67.5 mm | 94 mm x 67.5 mm |
COMPRESSION RATIO | 13.3:1 | 13.3:1 |
POWER | 111 hp (82 kW) @ 9,250 rpm | 111 hp (82 kW) @ 9,250 rpm |
TORQUE | 9.5 kgm (93 Nm, 69 lb ft) @ 6,500 rpm | 9.5 kgm (93 Nm, 69 lb ft) @ 6,500 rpm |
FUEL INJECTION | Electronic fuel injection system, Ø 53 mm throttle bodies with Ride-by-Wire system | Electronic fuel injection system, Ø 53 mm throttle bodies with Ride-by-Wire system |
EXHAUST | Pre-muffler and twin muffler, catalytic converter and 2 lambda probes | Pre-muffler and twin muffler, catalytic converter and 2 lambda probes |
TRANSMISSION | ||
GEARBOX | 6 speed | 6 speed |
PRIMARY DRIVE | Straight cut gears, ratio 1.85:1 | Straight cut gears, ratio 1.85:1 |
RATIO | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 | 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
FINAL DRIVE | Chain, front sprocket z15, rear sprocket z43 | Chain, front sprocket z15, rear sprocket z43 |
CLUTCH | Slipper and self-servo multiplate wet clutch with hydraulic control | Slipper and self-servo multiplate wet clutch with hydraulic control |
CHASSIS | ||
FRAME | Aluminum alloy Front Frame | Aluminum alloy Front Frame |
FRONT SUSPENSION | Ø 43 mm usd fork | Ø 43 mm usd fork |
FRONT WHEEL | Light alloy cast, 3.5″ x 17″ | Light alloy cast, 3.5″ x 17″ |
FRONT TYRE | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
REAR SUSPENSION | Progressive linkage, preload adjustable monoshock, aluminium double-sided swingarm | Progressive linkage, preload adjustable monoshock, aluminium double-sided swingarm |
REAR WHEEL | Light alloy cast, 5.5″ x 17″ | Light alloy cast, 5.5″ x 17″ |
REAR TYRE | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
WHEEL TRAVEL (FRONT/REAR) | 130 mm / 140 mm (5.1 in / 5.5 in) | 130 mm / 140 mm (5.1 in / 5.5 in) |
FRONT BRAKE | 2 x Ø 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M4.32 monobloc 4-piston callipers, radial master cylinder, Cornering ABS | 2 x Ø 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M4.32 monobloc 4-piston callipers, radial master cylinder, Cornering ABS |
REAR BRAKE | Ø 245 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS | Ø 245 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS |
INSTRUMENTATION | 4.3″ TFT colour display | 4.3″ TFT colour display |
DIMENSIONS AND WEIGHTS | ||
DRY WEIGHT | 166 kg (366 lb) | 166 kg (366 lb) |
KERB WEIGHT* | 188 kg (414 lb) | 188 kg (414 lb) |
SEAT HEIGHT | 820 mm (32.3 in) 800 mm (31.5 in) (accessory low seat) 775 mm (30.5 in) (accessory low seat + low suspension kit) |
820 mm (32.3 in) 800 mm (31.5 in) (accessory low seat) 775 mm (30.5 in) (accessory low seat + low suspension kit) |
WHEELBASE | 1,474 mm (58.0 in) | 1,474 mm (58.0 in) |
RAKE | 24° | 24° |
TRAIL | 93 mm (3.7 in) | 93 mm (3.7 in) |
FUEL TANK CAPACITY | 14 l (3.7 US gal) | 14 l (3.7 US gal) |
NUMBER OF SEATS | 2 | 2 |
EQUIPMENT | ||
SAFETY EQUIPMENT | Riding Modes, Power Modes, Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light | Riding Modes, Power Modes, Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light |
STANDARD EQUIPMENT | Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4.3″ TFT colour display, Full LED headlight and lighting system, Dynamic turn indicators, USB power socket | Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, 4.3″ TFT colour display, Full LED headlight and lighting system, Dynamic turn indicators, USB power socket, Flyscreen, Passenger seat cover |
READY FOR | Ducati Multimedia System, Heated grips | Ducati Multimedia System, Heated grips |
WARRANTY AND MAINTENANCE | ||
WARRANTY | 24 months, unlimited mileage | 24 months, unlimited mileage |
MAINTENANCE SERVICE INTERVALS | 15,000 km (9,000 miles) / 12 months | 15,000 km (9,000 miles) / 12 months |
DESMOSERVICE | 30,000 km (18,000 miles) | 30,000 km (18,000 miles) |
EMISSIONS AND CONSUMPTION (Only for countries where Euro 5 standard applies) | ||
STANDARD | Euro 5 | Euro 5 |
CO2 EMISSIONS | n/a | n/a |
CONSUMPTION | n/a | n/a |
*Kerb weights indicate total bike weight with all operating consumable liquids and a fuel tank filled to 90% of capacity (as per EU Regulation 44/2014 Annex XI). | ||
** Not available in Canada, China, Japan | ||
George
Sorry no comment yet.