Με ένα ισχυρό και εύστροφο, μονοκύλινδρο κινητήρα, ο ερχομός της BMW G 310 R το 2015 άνοιξε το δρόμο στις Δυναμικές Roadster της BMW Motorrad για την κατηγορία κυβισμού κάτω των 500 κυβ. εκ. Γρήγορη και ευέλικτη στην πόλη, γεμάτη αυτοπεποίθηση και δυναμική στον ανοιχτό δρόμο – με τέτοια προσόντα, η ζωηρή και αποφασιστική Δυναμική Roadster γοήτευσε πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, ειδικά στους πρωτάρηδες στην κατηγορία.
Με ένα ισχυρό και εύστροφο, μονοκύλινδρο κινητήρα, ο ερχομός της BMW G 310 R το 2015 άνοιξε το δρόμο στις Δυναμικές Roadster της BMW Motorrad για την κατηγορία κυβισμού κάτω των 500 κυβ. εκ. Γρήγορη και ευέλικτη στην πόλη, γεμάτη αυτοπεποίθηση και δυναμική στον ανοιχτό δρόμο – με τέτοια προσόντα, η ζωηρή και αποφασιστική Δυναμική Roadster γοήτευσε πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, ειδικά στους πρωτάρηδες στην κατηγορία. Η BMW Motorrad προχώρησε σε μία σειρά βελτιώσεων θέλοντας να ενισχύσει την BMW G 310 R για μία επιτυχημένη πορεία στο μέλλον.
Μονοκύλινδρος κινητήρας προδιαγραφών EU -5 με αυτόματο σύστημα ενίσχυσης του ρελαντί, ηλεκτρικό γκάζι και μονόδρομο συμπλέκτη ( anti – hopping ).
Στην καρδιά της νέας BMW G 310 R παραμένει ο αξιόπιστος, μονοκύλινδρος και υγρόψυκτος κινητήρας των 313 κυβ. εκ. με τέσσερις βαλβίδες, δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού. Η κλίση του κυλίνδρου προς τα πίσω και η περιστροφή της κυλινδροκεφαλής κατά 180 μοίρες, με την εισαγωγή εμπρός και την εξαγωγή πίσω, παραμένουν τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του. Αυτή η διάταξη ακολουθεί τη λογική της βέλτιστης καύσης και συμβάλει σε μια ιδιαίτερα συμπαγή αρχιτεκτονική οχήματος. Με ισχύ kW (34 HP) στις 9.500 σαλ. και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 σαλ., ο μονοκύλινδρος κινητήρας της νέας BMW G 310 R είναι ιδανικός για μια δυναμική Roadster απόλαυση, σύμφωνα με τα πρότυπα EU-5.
Για τη νέα BMW G 310 R, ο κινητήρας εφοδιάζεται με το επονομαζόμενο “ηλεκτρονικό γκριπ γκαζιού” προσφέροντας τώρα μια ακόμα πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Το σύστημα αυτόματης ενίσχυσης του ρελαντί κατά την εκκίνηση αποτρέπει επίσης μια πιθανή ξαφνική διακοπή λειτουργίας του κινητήρα. Ο αυτορυθμιζόμενος μονόδρομος συμπλέκτης (anti-hopping) είναι επίσης νέος. Ο τελευταίος μειώνει την πιθανότητα μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στο απότομο κλείσιμο του γκαζιού (φρένο κινητήρα) ή σε κατέβασμα σχέσης αυξάνοντας την ασφάλεια στην οδήγηση – ιδιαίτερα κατά τη διαδικασία της πέδησης με ταυτόχρονο κατέβασμα σχέσης. Επίσης καθιστά πολύ πιο ελαφριά τη μανέτα συμπλέκτη.
Νέα LED φώτα και LED φλας – για να βλέπετε και να σας βλέπουν.
Ενώ η BMW G 310 R ήταν ήδη εξοπλισμένη με φώτα φρένων τεχνολογίας LED, η νέα BMW G 310 R διαθέτει τώρα ένα full-LED προβολέα για καλύτερη ορατότητα τη νύχτα και LED φλας για αυξημένη ορατότητα στην κίνηση. Ο νέος LED προβολέας εξασφαλίζει ιδιαίτερα έντονο και ομοιόμορφο φωτισμό του δρόμου. Οι τρεις σκάλες λειτουργίας – υψηλή, μεσαία και, ανάλογα με τη χώρα, τα φώτα ημέρας – μπορούν εύκολα να ενεργοποιηθούν από τα χειριστήρια στο αριστερό τμήμα του τιμονιού.
Ρυθμίσεις τεσσάρων σταδίων για τις μανέτες ταχυτήτων και συμπλέκτη.
Τόσο η μανέτα του συμπλέκτη όσο και η αντίστοιχη του φρένου είναι τώρα ρυθμιζόμενες σε τέσσερα στάδια. Το γεγονός αυτό προσφέρει σημαντικά εργονομικά οφέλη – ιδιαίτερα για αναβάτες με μικρές παλάμες. Μέχρι τώρα, το Στάδιο 3 της μανέτας φρένου αντιστοιχεί στο πλάτος της λαβής. Στη θέση 1 η μανέτα φρένου είναι 6 mm πιο κοντά στο τιμόνι.
Μερικός ανασχεδιασμός με δύο βασικά χρώματα και την αποκλειστική προαιρετική επιλογή “ Sport “.
Ο δυναμισμός και η ευελιξία αντικατοπτρίζονται επίσης στο σχεδιασμό της νέας BMW G 310 R. Εδώ, η οπτική ομοιότητα με τα σπορ μέλη της οικογένειας όπως η BMW S 1000 R είναι αναμφισβήτητη. Αυτό αντανακλάται επίσης στο συνδυασμό χρωμάτων του Δυναμικού Roadster. Κοινά χαρακτηριστικά και για τις τρεις χρωματικές επιλογές της BMW G 310 R είναι τα καλύμματα του κινητήρα για τον εναλλάκτη, ο συμπλέκτης και η αντλία του ψυκτικού, καθώς και η πλάκα μαρσπιέ και η πίσω χειρολαβή, που τώρα βάφονται σε Titanium Grey Metallic.
Εκτός από το βασικό χρώμα, το Cosmic Black με την έντονα αρρενωπή αίσθηση, ένα ακόμα βασικό χρώμα, το Polar White, είναι τώρα διαθέσιμο, που μαζί με τις μπλε πινελιές αποτυπώνουν τα παραδοσιακά εταιρικά χρώματα της BMW με νέο, δυναμικό τρόπο. Στην έκδοση Sport με το βασικό χρώμα Limestone Metallic, το εντυπωσιακό κόκκινο γραφικό “R” στα πλαϊνά πάνελ του φέρινγκ και το κόκκινο πλαίσιο στους τροχούς, η νέα BMW G 310 R αποκαλύπτει με αυτοπεποίθηση την σπορ πλευρά της.
Όλα τα νέα χαρακτηριστικά της νέας BMW G 310 R με μια ματιά:
- Μονοκύλινδρος κινητήρας προδιαγραφών EU-5 με ηλεκτρονικό έλεγχο της πεταλούδας και σύστημα αυτόματης ενίσχυσης του ρελαντί.
- Αυτορυθμιζόμενος, μονόδρομος συμπλέκτης.
- Νέος LED προβολέας και LED φλας.
- Ρυθμιζόμενες σε τέσσερα στάδια μανέτες φρένου και συμπλέκτη.
- Καλύμματα κινητήρα για εναλλάκτη, συμπλέκτη και αντλία ψυκτικού, καθώς και πλάκα μαρσπιέ και οπίσθια χειρολαβή βαμμένα σε Titanium Grey Metallic.
- Μερικός ανασχεδιασμός με δύο ελκυστικά βασικά χρώματα και την αποκλειστική επιλογή “Sport” σε κόκκινο χρώμα.
Πηγή: BMW Group Hellas
George
BMW G 310 R is an amazing bike. I have this bike.