Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο της Ιταλίας
Άρθρο: Γιώργος Λιόκαλος – Φωτογραφίες: Γιώργος Λιόκαλος, Αλέκος Πολυχρονάκης, Κώστας Κατικάκης
Κάθε χρόνο επισκεπτόμαστε την Ιταλία για την Διεθνή έκθεση Μοτοσυκλέτας που διοργανώνεται στο Μιλάνο. Ανάμεσα στις μέρες της έκθεσης ψάχνουμε πάντα ευκαιρίες να δούμε κάτι ενδιαφέρον. Σε κάτι λιγότερο από 150 χιλιόμετρα Νοτιοδυτικά του Μιλάνου επισκεφτήκαμε την πόλη Τορίνο, και στην είσοδο της πόλης βρίσκουμε το μουσείο Αυτοκινήτου “Museo Nazionale Dell’Automobile”.
Το Μουσείο αυτοκινήτου του Τορίνο ιδρύθηκε το 1932 και είναι ένα από τα πιο διάσημα μουσεία τεχνολογίας και επιστήμης στον κόσμο. Έγινε μια μεγάλη ανακαίνιση το 2011 και το 2013 οι “The Times” το συμπεριέλαβαν στη λίστα με τα 50 καλύτερα μουσεία στον κόσμο, τονίζοντας τον εκπαιδευτικό και επιστημονικό του χαρακτήρα. Η συλλογή του μουσείου περιλαμβάνει περισσότερα από 200 αυθεντικά αυτοκίνητα 80 διαφορετικών εμπορικών σημάτων. Η ιστορία του αυτοκινήτου δεν είναι απλώς η ιστορία ενός μέσου μεταφοράς, περιλαμβάνει όλα τα γεγονότα που σημάδεψαν τον εικοστό αιώνα και τις αντιξοότητες ολόκληρων λαών και εθνών. Το εντυπωσιακό σκηνικό του μουσείου αφηγείται την ιστορία των σημαντικών μεταμορφώσεων που επηρέασαν την κοινωνία, τα έθιμα και τον τρόπο ζωής. Τριάντα ενότητες παρέχουν στον επισκέπτη ένα ξεκάθαρο αφηγηματικό ταξίδι από την αρχή μέχρι τις μέρες μας. Σταθήκαμε πολύ τυχεροί καθότι το διάστημα που επισκεφτήκαμε το μουσείο υπήρχε επιπλέον η συλλογή με αυτοκίνητα Rally “The golden age of Rally”. Αν βρεθείτε κοντά στο Τορίνο, συνιστούμε μια επίσκεψη.
Δείτε το πλούσιο φωτογραφικό υλικό της έκθεσης.
Απο αριστερά Μιχάλης, Γιώργος και Κώστας
Carrozza Di Bordino (1854)
Mercedes Benz 540K (1936) 180Hp
Oldsmobile 6C Curved Dash (1904) 7Hp
Lancia Aprilia (1937) 48Hp
Jamais Contente (1899) με ηλεκτροκινητήρα πέρασε τα 100χλμ
Mercedes Benz 540K (1936) 180Hp
Isotta Fraschini An 20 (1909) 30Hp
Lancia Lambda (1930) 69Hp
Prinetti & Stucchi (1899) 4Hp 2κύλινδρο 516 Κυβικά
Kαι διάφορες Harley Davidson Μοτοσυκλέτες
Harley Davidson Μοτοσυκλέτες
Ferrari 312 T5 (1980) 515Hp
Ferrari 312 T5 (1980) 515Hp
Moto Guzzi Nibbio II (1955) Μονοκύλινδρο 350 κυβικά 39Hp
Moto Guzzi Nibbio II (1955) Μονοκύλινδρο 350 κυβικά 39Hp
Dragster "The Hawaiian" (1965) V8 7Lt. 1200Hp
Prorotipo Deideri Da Corsa (1970) 110Hp
Mercedes Benz W196 R (1954) 2,5lt 290Hp
Alfa Romeo 33 TT 12 (1975) 500Hp
Ο Γιώργος και ο Μιχάλης δοκιμάζουν τις γνώσεις τους, αναγνωρίζοντας τους εικονιζόμενους οδηγούς
Chevrolet Corvette C1 Cabrio V8 (1957) 290Hp
Chevrolet Corvette C1 Cabrio V8 (1957) 290Hp
Chevrolet Corvette C1 Cabrio V8 (1957) 290Hp
Chevrolet Corvette C1 Cabrio V8 (1957) 290Hp
Chevrolet Corvette C1 Cabrio V8 (1957) 290Hp
Chevrolet Corvette C1 Cabrio V8 (1957) 290Hp
Μια σπάνια συλλογή απο αυτοκίνητα LMX
LMX Sirex V6 (1971) 126Hp
Fiat Turbina (1954) 300Hp
Fiat Turbina (1954) 300Hp
Fiat Turbina (1954) 300Hp
Ferrari 365 GT4 2+2 (1973) 310Hp
Ferrari 365 GT4 2+2 (1973) 310Hp
Ferrari 208 GTB (1982) 220Hp
Ferrari 208 GTB (1982) 220Hp
Ferrari 208 GTB (1982) 220Hp
Jaguar E-Type (1969) 4.2Lt 269Hp
Jaguar E-Type (1969) 4.2Lt 269Hp
Jaguar E-Type (1969) 4.2Lt 269Hp
Cisitalia 202 (1948) 50Hp
Cisitalia 202 (1948) 50Hp
Cisitalia 202 (1948) 50Hp
Fiat 600 Multipla (1956) 21,5 Hp
Fiat 600 Multipla (1956) 21,5 Hp
Innocent Mini T (1967) 37Hp
Αδύνατο να μεταφέρουμε μια αίθουσα όπου το πάτωμα είναι ένας χάρτης του Τορίνο και οι υποσημειώσεις είναι κατασκευάστριες εταιρίες που ασχολούνται με το αυτοκίνητο
Packard Super-Eight 1501 (1937) 5261cc 8κύλινδρο 125Hp
Packard Super-Eight 1501 (1937) 5261cc 8κύλινδρο 125Hp
Fiat 1900 B Gran Luce (1958) 80Hp
Στον εσωτερικό χώρο του Μουσείο (πριν μπείς στον εκθεσιακό χώρο) υπήρχαν μερικά SuperCars που μπορούσες να δεις χωρίς να πληρώσεις είσοδο. Εδώ ένα Lamborghini Murcielago LP 670 - SV (2009) 670Hp
Lamborghini Murcielago LP 670 - SV (2009) 670Hp
Lamborghini Murcielago LP 670 - SV (2009) 670Hp
Lamborghini Murcielago LP 670 - SV (2009) 670Hp
Lamborghini Murcielago LP 670 - SV (2009) 670Hp
Lamborghini Diablo SE 30 (1994) 595Hp
Lamborghini Diablo SE 30 (1994) 595Hp
Lamborghini Diablo SE 30 (1994) 595Hp
Ferrari 360 Challenge Stradale (2003) 425Hp
Ferrari 360 Challenge Stradale (2003) 425Hp
Porsche Boxter (2012) & Lamborghini Diablo SE 30
Ferrari 430 Scuderia V8 (2009) 510Hp
Ferrari 430 Scuderia V8 (2009) 510Hp
Ferrari 430 Scuderia V8 (2009) 510Hp
Ferrari 430 Scuderia V8 (2009) 510Hp
Lancia Stratos HF ίσως το πιο εμβληματικό αυτοκίνητο Rally όλων των εποχών. Βάρος 880 κιλά με κινητήρα Ferrari Dyno 2,4 λίτρων και απόδοση 280 ίππων
Lancia Stratos HF 280 Hp 2,4lt (1976)
Lancia Stratos HF 280 Hp 2,4lt (1976)
Lancia Stratos HF 280 Hp 2,4lt (1976)
Lancia Stratos HF 280 Hp 2,4lt (1976)
Αριστερά Audi Quattro GR.4, Δεξιά Lancia Rally 037
Άλλο ένα αυτοκίνητο που τάραξε τα Rally. To πρώτο 4κίνητο. Audi Quattro Gr.4 320 Hp
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Audi Quattro Gr.4 320 Hp (1981)
Toyota Celica GT-Four St-165 (1990) 2lt 295 Hp
Toyota Celica GT-Four St-165 (1990) 2lt 295 Hp
Ford Escort RS Cosworth Mk1 (1969) 210 Hp
Ford Escort RS Cosworth Mk1 (1969) 210 Hp
Fiat 131 Abarth Gr.4 (1978) 230Hp
Fiat 131 Abarth Gr.4 (1978) 230Hp
Porsche 911 S Coupe (ST) (1971) 200Hp
Lancia Fulvia Coupe HF (1970)
Peugeot 205 Turbo (1986) 530Hp
Peugeot 205 Turbo (1986) 530Hp
Peugeot 205 Turbo (1986) 530Hp
Renault 5 Turbo (1985) 360Hp
Renault 5 Turbo (1985) 360Hp
fiat x1/9 Abarth prototipo (1974)
fiat x1/9 Abarth prototipo (1974)
Alfa Romeo 155 V6 Ti (1996)
Lancia Delta S4 1759cc (1986) 550Hp
Lancia Delta S4 1759cc (1986) 550Hp
Lancia Rally 037 EVO2 2111cc (1984) 325HP
Lancia Rally 037 EVO2 2111cc (1984) 325HP
Lancia Delta S4 1759cc (1986) 550Hp
Lancia Rally 037 EVO2 2111cc (1984) 325HP
Lancia Rally 037 EVO2 2111cc (1984) 325HP
Lancia Delta S4 1759cc (1986) 550Hp
Lancia Rally 037 EVO2 2111cc (1984) 325HP
Lancia Delta S4 1759cc (1986) 550Hp
Lancia Delta S4 1759cc (1986) 550Hp
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione "Safari" 1992
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione "Safari" 1992
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione "Safari" 1992
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione "Safari" 1992
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione "Safari" 1992
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione "Safari" 1992
Lancia Delta HF Integrale (1990)
Lancia Delta HF Integrale (1990)
Lancia Delta HF Integrale (1990)
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια του συγγραφέα.
George