Menu

Η Ducati παρουσιάζει το νέο Multistrada V4

Το Multistrada έχει ένα όνομα που από μόνο του ενσωματώνει μια φιλόδοξη υπόσχεση να τηρήσει: την ικανότητα να προσφέρει μεγάλη ευελιξία. Στην πραγματικότητα, γεννήθηκε με την πρόθεση να είναι μια σπορ αλλά άνετη μοτοσικλέτα, ικανή να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε οδική κατάσταση, άσφαλτο ή χωματόδρομο, με ασφάλεια και σταθερότητα.

Σε 18 χρόνια, έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 110.000 μονάδες και από την ίδρυσή της το 2003 μπόρεσε να εξελιχθεί, επεκτείνοντας το πεδίο χρήσης της. Το πρώτο Multistrada ήταν μια σπορ μοτοσυκλέτα, με καλή ροπή και κυρίως κατάλληλη για χρήση στο δρόμο. Η έκδοση του 2010 ήταν η πρώτη «τέσσερεις μοτοσυκλέτες σε μια», η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με Riding Mode. Το 2015, ωστόσο, παρουσιάστηκε ο πρώτος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό, ο οποίος βελτίωσε την ομαλή απόδοση.

Η τέταρτη γενιά του Multistrada είναι ένα ακόμα πιο αποδοτική μοτοσυκλέτα, αλλά ακόμα πιο εύκολη στην οδήγηση. Πιο στιβαρή και ταυτόχρονα ελαφρύτερη. Πιο ευέλικτη και άνετη, αλλά αποτελεσματική σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Με άλλα λόγια, η Ducati ήθελε το Multistrada V4 να είναι το καλύτερο “Multi” που έγινε ποτέ. Εν ολίγοις, περισσότερο Multistrada από ποτέ.

Το Multistrada V4 είναι “Sport” επειδή είναι ελαφρύ και συμπαγές, διαθέτει 170 ίππους, ηλεκτρονικά βοηθήματα MotoGP και σασί με ευέλικτες διαστάσεις για μια συναρπαστική και αποτελεσματική οδήγηση σε μικτό έδαφος. Είναι ” Touring ” χάρη στα κύρια διαστήματα συντήρησης που ορίζονται κάθε 60.000 χλμ., Στην έμμονη προσοχή που δόθηκε στη φάση ανάπτυξης για να οδηγείτε στην άνεση, στα συστήματα ραντάρ (η πρώτη μοτοσικλέτα στον κόσμο που έχει εμπρός και πίσω), πλοηγός χάρτη που μπορεί να προβληθεί στον πίνακα ελέγχου και στα φώτα στροφής. Είναι το “Enduro” χάρη στις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου, την ηλεκτρονική ανάρτηση, την ομαλή παράδοση και τους λόγους μετάδοσης. Είναι “Urban” επειδή εγγυάται μεγάλη ευκολία χρήσης σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά επίσης χάρη στη συνδεσιμότητα του smartphone και την προσεκτική μελέτη της θερμικής άνεσης. Αυτό εξηγεί γιατί η κυριαρχία σε όλους τους δρόμους δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολη.

Το V4 Granturismo έχει κινητήρα 1.158 cc και αποδίδει 170 hp (125 kW) στις 10.500 rpm με μέγιστη ροπή 125 Nm (12,7 kgm) στις 8.750 rpm και 215 κιλά βάρους.  Το ηλεκτρονικό πακέτο του Multistrada V4 είναι η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα της μοτοσικλέτας για ασφάλεια, άνεση, απόδοση και συνδεσιμότητα. Η αδρανειακή πλατφόρμα (IMU) διαχειρίζεται τη λειτουργία ABS Cornering, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC), εδώ στην έκδοση “cornering” και, στο Multistrada V4 S, τα Cornering Lights (DCL).

Επίσης στάνταρ στο Multistrada V4 S είναι Vehicle Hold Control (VHC), το οποίο διευκολύνει την επανεκκίνηση σε κεκλιμένους δρόμους. Στο Multistrada V4 S, η αδρανειακή πλατφόρμα επικοινωνεί επίσης συνεχώς με το ημι-ενεργό σύστημα ελέγχου Ducati Skyhook Suspension (DSS) με τη λειτουργία Autoleveling.

Με το Multistrada V4, η Ducati παρουσιάζει επίσης ένα απόλυτο πρώτο στον κόσμο των μοτοσικλετών: το επαναστατικό σύστημα εμπρός και πίσω ραντάρ, το οποίο επιτρέπει τη χρήση του Adaptive Cruise Control (ACC) και του Blind Spot Detection (BSD). Τα ραντάρ είναι προηγμένα βοηθητικά συστήματα που έχει αναπτύξει η Ducati μαζί με έναν κορυφαίο τεχνολογικό συνεργάτη όπως η Bosch και μπορούν να υποστηρίξουν και να κάνουν την οδήγηση πιο άνετη χάρη στην ικανότητα να ανακατασκευάσει την πραγματικότητα που περιβάλλει την μοτοσυκλέτα.

Αξιόπιστοι, οι μηχανικοί της Ducati έδωσαν μεγάλη προσοχή στη φάση σχεδιασμού και ανάπτυξης σε αυτό που ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας ονομάζεται Θόρυβος, Δόνηση, Σκληρότητα (NVH), ή μάλλον το μέτρο του γενικού επιπέδου άνεσης του οχήματος.

Υπό αυτήν την έννοια, πραγματοποιήθηκε μια προσεκτική αεροδυναμική μελέτη – επίσης στην αεροδυναμική σήραγγα – για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή προστασία για τον αναβάτη και τον επιβάτη από τον αέρα, να μειώσει τον θόρυβο και να εκτρέψει τη θερμότητα που προέρχεται από τον κινητήρα μακριά από τα πόδια του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι μια οθόνη Plexiglas με νέο σχήμα, ρυθμιζόμενο σε ύψος με ένα μόνο δάχτυλο, που συνδέεται με δύο πλευρικούς εκτροπείς.  

Το νέο Ducati Multistrada V4 θα είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες της Ducati από τα τέλη Νοεμβρίου.

 

Δείτε το σχετικό Βίντεο

 

  MULTISTRADA V4 MULTISTRADA V4 S MULTISTRADA V4 S SPORT
ENGINE
TYPE V4 Granturismo, V4 – 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled  V4 Granturismo, V4 – 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled  V4 Granturismo, V4 – 90°, 4 valves per cylinder, counter-rotating crankshaft, Twin Pulse firing order, liquid cooled 
DISPLACEMENT 1,158 cc (71 cu in) 1,158 cc (71 cu in) 1,158 cc (71 cu in)
BORE X STROKE 83 mm x 53.5 mm 83 mm x 53.5 mm 83 mm x 53.5 mm
COMPRESSION RATIO 14.0:1 14.0:1 14.0:1
POWER 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm 170 hp (125 kW) @ 10,500 rpm
TORQUE 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm 12.7 kgm (125 Nm, 92 lb ft) @ 8,750 rpm
FUEL INJECTION  Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system Electronic fuel injection system, Øeq 46 mm elliptical throttle bodies with Ride-by-Wire system
EXHAUST Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes Stainless steel muffler, double catalytic converter and 4 lambda probes
TRANSMISSION
GEARBOX 6 speed 6 speed 6 speed
PRIMARY DRIVE Straight cut gears, ratio 1.8:1 Straight cut gears, ratio 1.8:1 Straight cut gears, ratio 1.8:1
RATIO 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=23/29, 6=25/27
FINAL DRIVE Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42 Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42 Chain, front sprocket z16, rear sprocket z42
CLUTCH Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run Multiplate wet clutch with hydraulic control, self-servo action on drive, slipper action on over-run
CHASSIS
FRAME Aluminum monocoque frame Aluminum monocoque frame Aluminum monocoque frame
FRONT SUSPENSION Ø 50 mm fully adjustable usd fork Ø 50 mm fully adjustable usd fork, electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension Ø 50 mm fully adjustable usd fork, electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension
FRONT WHEEL  Light alloy cast, 3″ x 19″ Light alloy cast, 3″ x 19″ Light alloy cast, 3″ x 19″
FRONT TYRE Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19 Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19
REAR SUSPENSION Fully adjustable monoshock, Remote spring preload adjustment, aluminium double-sided swingarm Fully adjustable monoshock, electronic adjustment with Ducati Skyhook Suspension, aluminium double-sided swingarm Fully adjustable monoshock, electronic adjustment with Ducati Skyhook Suspension, aluminium double-sided swingarm
REAR WHEEL Light alloy cast, 4.5″ x 17″ Light alloy cast, 4.5″ x 17″ Light alloy cast, 4.5″ x 17″
REAR TYRE Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17 Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17
WHEEL TRAVEL (FRONT/REAR) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in) 170 mm / 180 mm (6.7 in / 7.1 in)
FRONT BRAKE 2 x Ø 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M50 Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS 2 x Ø 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo M50 Stylema monobloc 4-piston 2-pad callipers, radial master cylinder, Cornering ABS
REAR BRAKE Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS Ø 265 mm disc, Brembo 2-piston floating calliper, Cornering ABS
INSTRUMENTATION 5″ TFT colour display 6.5″ TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system 6.5″ TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system
DIMENSIONS AND WEIGHTS
DRY WEIGHT  215 kg (474 lb) 218 kg (481 lb) 217 kg (478 lb)
KERB WEIGHT* 240 kg (529 lb) 243 kg (536 lb) 242 kg (533 lb)
SEAT HEIGHT Adjustable, 840 mm – 860 mm (33.1 in – 33.9 in) Adjustable, 840 mm – 860 mm (33.1 in – 33.9 in) Adjustable, 840 mm – 860 mm (33.1 in – 33.9 in)
WHEELBASE 1,567 mm (61.7 in) 1,567 mm (61.7 in) 1,567 mm (61.7 in)
RAKE 24.5° 24.5° 24.5°
TRAIL 102.5 mm (4.0 in) 102.5 mm (4.0 in) 102.5 mm (4.0 in)
FUEL TANK CAPACITY 22 l (5.8 US gal) 22 l (5.8 US gal) 22 l (5.8 US gal)
NUMBER OF SEATS 2 2 2
EQUIPMENT
SAFETY EQUIPMENT Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Brake Light Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control Riding Modes, Power Modes, ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Daytime Running Light, Ducati Cornering Light, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control
STANDARD EQUIPMENT Backlit handlebar switches, 5″ TFT colour display Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Cruise control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5″ TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight Ducati Skyhook Suspension, Ducati Quick Shift, Cruise control, Hands-free, Backlit handlebar switches, 6.5″ TFT colour display with Ducati Connect and full-map navigation system, Full LED headlight, Carbon fiber front mudguard, Type-approved Akrapovic muffler
WARRANTY AND MAINTENANCE
WARRANTY 24 months (48 months**), unlimited mileage 24 months (48 months**), unlimited mileage 24 months (48 months**), unlimited mileage
MAINTENANCE SERVICE INTERVALS 15,000 km (9,000 miles) / 24 months 15,000 km (9,000 miles) / 24 months 15,000 km (9,000 miles) / 24 months
DESMOSERVICE 60,000 km (36,000 miles) 60,000 km (36,000 miles) 60,000 km (36,000 miles)
EMISSIONS AND CONSUMPTION (Only for countries where Euro 5 standard applies)
STANDARD Euro 5 Euro 5 Euro 5
CO2 EMISSIONS 162 g/km 162 g/km 162 g/km
CONSUMPTION 6.5 l/100 km 6.5 l/100 km 6.5 l/100 km
       
*Kerb weights indicate total bike weight with all operating consumable liquids and a fuel tank filled to 90% of capacity (as per EU Regulation 44/2014 Annex XI).
** Only for countries where 4ever Multistrada warranty applies.      
About Author

George

Comment 1

Leave a Comment